2 Kasım 2012 Cuma

KULLANANLAR NE DEDİLER?

KULLANANLAR NE DEDİLER?




BU SAYFADA BİO BELLİNDA ÜRÜNLERİNİ KULLANIP,DENEYİMLERİNİ YAZAN İNSANLARIN TECRÜBELERİNİ OKUYABİLİRSİNİZ.HİÇBİRİNİ TANIMIYORUM.HEPSİNİ İNTERNETTEN ARAŞTIRMA YAPIP,BİO BELLİNDA ÜRÜNLERİ HAKKINDA YAPTIKLARI YORUMLARI SİTELERDEN VEYA FORUMLARDAN BULDUM.HATIRLAYABİLDİKLERİMİN KAYNAKLARINI YAZACAĞIM.
VE BİO BELLİNDA ÜRÜNLERİNİ KULLANIP BANA GÖNDEREN ARKADAŞLARIN YORUMLARINI YAYINLAMAYA DEVAM EDECEĞİM.ŞU ANA KADAR OLUMSUZ BİR YORUMA RASTALAMADIM.İNŞALLAH RASTLAYACAĞIMI DA SANMIYORUM ÇÜNKÜ BEN DE KULLANDIM.KENDİ DENEYİMLERİMİ DE YAZACAĞIM.



nermin ay
daha önceden de BİO BELLİNDA hakkında çok iyi şeyler duymuştum ama abartıldığını düşünüyordum açıkcası...ancak bitkisel olması sebebiyle belki kazanırım düşüncesiyle BİO BELLİNDA ailesine katıldım.ne olabilirdi ki?en kötü ihtimalle marketten alacağım ürünleri busefer de burdan almış olurum hem de konsantre..diğerlerini bir ay kullanıyosam bunları birkaç ay kullanma imkanım olur kazanç sağlayamasam bile diye düşündüm.yani kaybedeceğim bişey yoktu ve denemeye değerdi!

neyse üye oldum ürünler geldi.ve bakalım anlatılanlar doğru muydu?bir dizi testten geçirmek eğer yalansa yüzlerine vurmak gerekiyordu.çünkü ne beni ne de başkalarını kandırmaya hakları yoktu.önce genel temizlik ürününden birazcık yarım kova suyun içine koydum.sonra hem temizlik yapacağım diye hemde üye olmaya karar verdim ya üye olayım ürünler gelsin deniyeceğim diye 15-20 gün kadar balkonumu ve pencere mermerlerini silmemiştim.bu suyla önce mermerleri ve balkonu sildim.tahmin edebileceğiniz gibi su hiççç abartmıyorum çamur gibiydi.ve mutfak camını sildim o suyla.sonra aynaya eşim bana rujla notlar yazmıştı tuttum o çamur gibi suyla aynayı sildim.ama gözlerime inanamadım!hiçç zorlanmadan silindi ve pırıl pırıl oldu.normal bir deterjanlı ama çamur haline dönüşmüş bir suyla silseydim siz de tahmin edersiniz bulanık bulanık olurdu rezil gibi olurdu.ama ne bulanıklık oldu,ne bir leke kaldı.aynam ayna gibi parladı.gerçekten daha önce hiç böyle olmamıştı.

sonra oda parfümünden sağa sola sıktım.arka arkaya sigara içilmesine rağmen iki saat sonra bile kokuyu alabiliyordum.hatta yastığa sıktım iki gün sonra yeni sıkmışım gibi miss gibi kokuyordu o sırada komşum vardı ona da koklattım o da inanamadı

wc banyo temizleme ürününü kullandım o biraz ağır kokuyordu ama etrafa sıkıp dağıttıktan sonra banyodan çıktım biraz bekledim.sonra gidip duruladım tertemiz oldu.

yağ kir çöz çok yağlı bi yerim olmadığı için onu pek anlıyamadım.yani sildim güzeldi ama ciddi yağ lekeleri yoktur mutfağımda.mutfağa önem veririm o yüzden alıyamadım.

haa kazanç konusuna gelince.bu ürünlerden çok memnun kaldığım için bu siteyi yapma ihtiyacı hissettim bu yüzden birilerini davet edip üye yapma konusuyla pek ilgilenemedim.bir haftadır bu siteyle uğraşıyorum inşallah beyenirsiniz ama ilgilenememe rağmen ben üye olalı bir hafta oldu ve bir hafta da tam 6 üyem oldu yani 70 milyon civarında kazandım benim aldığım ürünler bedavaya geldiği gibi,kar'a bile geçtim birde ilgilenip birilerine bu sistemi ve ürünleri önersem hem onlarında daha kaliteli ürünler kullanmasına vesile olacağım hemde bir sürü üyem ve dolayısıyla kazancım olacak demek ki:) inşallah bundan sonra çok daha rahat harcama ya da birikim yapabileceğim.başarmak inanmanın yarısıdır,çalışmak ikinci yarısı!ben inanıyorum ve cesaretim var ve başarıcam inşallah.kendine güvenen arkadaşlar sizide ekibime katılmaya davet ediyorum.GELİN BİRLİKTE BAŞARALIM!
bir kullanıcıdan gelen e-mail
Merhaba
Bio bellinda ürünlerinden denemem için komşum bir miktar vermişti.yağkir-çöz ve genel temizlik ürününden.ee sonuç için en iyi aday bendim çünkü uzun süredir bazı rahatsızlıklarımdan dolayı genel bir temizlik yapamamıştım.denemeye daha doğrusu biobelinda hakkında anlatılanların abartıldığını düşündüğüm ve diğer deterjanlardan daha fazla bir etki olacağına inanmadığım için en kirli yerde denemeliydim.bunun içinde en güzel yer davlumbazımdı.zaten uzun süre temizlemediğimden ve hemen hemen hergün kızartma yapmamdan dolayı davlumbazım inanılmaz müzminleşmiş,yağ ve kir tabakası oluşturmuştu.anlatılmaz yaşanır :)) aslında valla bu kadar pasaklı değilim ama bu sefer böyle oldu önce sıcak su yaptım bulaşık süngerini bu suya daldırıp davlumbazı ıslattım ve üzerine direk saf yağ-kir çözücüyü sıktım camsil şişesiyle.beş-on dakika bekledim ve süngerin tırtıklı tarafıyla sildim.gözlerime inanamadım.inanın hiç abartmıyorum deneyin görürsünüz hiç zorlamadan pırıl oldu.yağ kir ne varsa aktı gitti.yeminle yeni gibi oldu:)
Aynı suya genel temizlik ürünü koydum bi miktar ve suyu çoğalttım.dolaplarımı sildimve yine aynı suya hemen ocağımın yanında olan tül perdemi bastırdım.ama tül perdem tül perdelikten çıkmıştı.yapış yapış olmuştu artık.bir iki saat beklettikten sonra makineye attım.süper bir temizlik ve beyazlıkla karşılaştım.valla gözümle gördüm artık inanıyorum.eğer benim gibi önyargılı olanlarınız ve pasaklı bayanlar varsa )))mutttlaka deneyin.hiç uğraşmadan kısa sürede tertemiz olacak heryeriniz.denemekten bişey kaybetmesiniz.deneyin görün!hee bide sürekli kızartma yaptığım iki tencerem var.e bilirisniz kızartma tencerelerinin hali malumdur.önce sıcak suya daldırıp çıkardım tencereleri sonra yine saf yağ-kir çöz den sıktım azıcık bekledim ve yıkadım sonuç pırıl pırıl iki tencerem var artık ben artık kesinlikle bio bellinda ürünlerini keyifle kullanacağım.bundan eminim bu yaşadıklarımı yazmasam haksızlık olurdu.ben bu işi yapamam ama artık iyi bir kullanıcı olmamam için hiçbir sebep yok!teşekkürler bio bellinda.hem vakit kazandırdın hem yorulmıyacağım hem de tasarruf edeceğim.belki bu yazdıklarımı reklam olarak algılayacaklar ama dediğim gibi inanmayan denesin görsün kardeşim okadar yani… sevgiler
handan

genel temizlik ürünüİŞTE SİZE MÜTHİŞ BİR EV TEMİZLİK ÜRÜNÜ.BU ÜRÜNÜ İLK SATIN ALDIĞIMDA BANA SATAN ARKADAŞIM BUNUN YARIM KAPAĞIYLA BÜTÜN EVİN TEMİZLİĞİNİ YAPABİLECEĞİMİ ANLATTI..BEN BURUN KIVIRDIM TABİKİ..NASIL BİR KOVA SUYLA İŞ BİTERDİ..SU KİRLENİR BEN O SUYUN RENK DEİŞTİĞİNİ GÖRÜRSEM KESİN DÖKER YERİNE YENİ SU KOVASI HAZIRLARDIM..HEM İSRAF HEM ZİYANMIŞ...BİZ HANIMLAR İŞİ BİLİRİZ BİR KOVA SU DOLDURDUKMU İÇİNDE BEZİMİZİ ÇALKALARKEN DIŞARI TAŞAR..BEN YARIM KOVA SUYA YARIM KAPAK BU ÜRÜNDEN KOYDUM VE GİRİŞTİM KOLTUKLARIMI SİLMEYE..ÖNCE MİS GİBİ KOKUSU BENİ ETKİLEDİ..
KOLTUKLARIN TEMİZLİĞİNDEN SONRA AYNI SUYLA YERDEKİ HALIMI SİLDİM..EE KALAN SUYU DÖKME DEDİLER..BENDE DENEMEK AMAÇLI AYNI SUYLA DUVARIMI SİLDİM..VE İŞİM BİTTİKTEN SONRA KOVAYI BANYONUN BİR KÖŞESİNE BIRAKTIM..EVET ACABA EVİM TEMİZMİYDİ..ALDIM ELİME BEYAZ BİR BEZ..DURU SUYLA ISLATTIM SİLDİĞİM YERLERİ TEKRAR SİLDİM..İŞTEE O ELİMDEKİ BEYAZ BEZİN TERTEMİZ OLDUĞUNU GÖRDÜKTEN SONRA BAYA İÇİM RAHATLADI..
BİR TEST DAHA GEREKİYORDU..ÇOCUKLAR EVDE BEYAZ ÇORAPLA GEZİNCE NE GÖRECEKTİM..AKŞAMDA BUNUN TESTİNİ YAPTIM..ÇOCUKLARIMIN ÇORAPLARI KİRLENMEDİ..VE BEN BU ÜRÜNLERİN MÜTHİŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder